Εxpedia, Athens Partner Cocktail 2017.
Μία εξαιρετική εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στις 2/2/2017 και ώρα 18.00 στη ναυαρχίδα των πολυτελών ιστορικών ξενοδοχείων των Αθηνών το Grand Bretagne. Επρόκειτο για την ετήσια συνάντηση της αφρόκρεμας των στελεχών της Αθηναϊκής ξενοδοχειακής (επι)κοινωνίας που οργάνωσε η Expedia προκειμένου να ευχαριστήσει και να επιβραβεύσει τους συνεργάτες της στην Αθήνα και Ελλάδα, να παρουσιάσει τις επιτυχίες της (που μοιράζεται με του ξενοδόχους), τα πολύτιμα στατιστικά της, και τα "κρατη(ση)σοφόρα" νέα εργαλεία της προς γνώσιν και χρήση των αξιότιμων χρηστών χρηστών. Ατμόσφαιρα πολυτελείας στο Grand Balloon BC αλλά και απόλυτης οικειότητας μεταξύ των επισκεπτών των στελεχών της Expedia.com αλλά και των εξυπηρετητών συναδέλφων του ξενοδοχείου που διεκπεραίωσαν το service. Πολύ χρόνος για κουβεντούλα, επαφές, νέες γνωριμίες, σχέσεις, συστάσεις, ευχαριστίες και τα συναφή μεταξύ των παρευρισκομένων αλλά και του ανθρώπινου δυναμικού της Expedia της Αθήνας.
Η εκδήλωση άνοιξε ο Μάριος Γιαννισόπουλος market manager με την παρουσίαση των παρευρισκομένων στελεχών της Expedia, του προγράμματος του event και των προσκεκλημένων.
Υπεύθυνος για την Αγορά της Αθήνας ο κύριος Νίκος Σιγλίδης marketing manager καθώς και η κυρία Παναγιώτα Ρεκουντίνη associate manager.
Κορυφαίος επισκέπτης - προσκεκλημένος ο κύριος Δημήτρης Τρυφωνόπουλος, Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, πήρε το βήμα και κοινώνησε τις σκέψεις του στο ακροατήριο που ασφαλώς δεν έχασε την ευκαιρία να κάνει σχετικό επικοινωνιακό του update στο τομέα του τουρισμού. Ο κ.Τρυφωνόπουλος μίλησε για τις νέες προκλήσεις που έχει μπροστά του ο κλάδος, δηλαδή πως να βελτιώσει το προϊόν του, τις στρατηγικές επικοινωνίας και πως να αντιδράσει στις μεταβολές της παγκόσμιας ζήτησης μέσα στις νέες γεωπολιτικές συνθήκες. Ανέφερε επίσης ότι 9 στους 10 επισκέπτες της Ελλάδος αναχωρούν άριστα ευχαριστημένοι και 5 στους 10 δηλώνουν ότι θα ξανάρθουν με τους δικούς τους. Το τουριστικό προϊόν της χώρας μας πρέπει να αντιμετωπίζεται ώς "ολιστικόν" που σημαίνει όλοι οι παράγοντες που το συνθέτουν και παίζουν ρόλο κατά την κατανάλωσή του από το εισητήριο στη χώρα προέλευσης τη βίζα, το αεροπλάνο, το ξενοδοχείο, το ταξί, το πλοίο, το σκάφος κλπ. πρέπει να έχει στο νού του την ποιότητα. Τόνισε επίσης ότι πρέπει συνεχώς να εντοπίζουμε τις απειλές και τις προκλήσεις, τις ευκαιρίες και τους στόχους. Πολιτικές όπως επιθετικό marketing, after sales policies, μετατροπή των επισκεπτών σε επαναλαμβανόμενους, αξιοποίση τα μέγιστα της τεχνολογίας, on line marketing, feed back, best practicies, αξιοποίηση τα μέγιστα του "θαύματος" του διαδικτύου με τη βοήθεια του οποίου μιλάμε ταυτόχρονα με τους εν δυνάμει άπειρους επισκέπτες μας, τα SMS, το εξατομικευμένο marketing κάθε επιχείρησης κλπ. Οι προβλέψεις για το 2017 ως αναφορά το ύψος των επισκεπτών της χώρας θα πιάσουν τα 28 εκ. η δε συνεισφορά του τουρισμού στη εθνική οικονομία και την αγορά εργασίας και η διάχυση του οφέλους στην αγορά και την κοινωνία θα είναι μεγάλη. Μία στις 2 νέες θέσεις εργασίας προβλέπεται να προκύψουν από τον τουρισμό. Μέρος κάθε ευρώ από τον τουρισμό φτάνει στην τσέπη του Ελληνα φορολογούμενου.
Προς την πλευρά της Expedia τονίστηκε η σημασία της καλής συνεργασίας με το θεσμό, η χρήση των νέων εργαλείων που διαθέτει, οι στατιστικές καταμετρήσεις,, ο επανασχεδιασμός των πολιτικών, η ένωση όλων των δυνάμεων πέρα από πολιτικές εντάξεις στο όραμα της Ελλάδος για μια σταθερή αναπτυξιακή τουριστική πορεία καθ' ότι η χώρα διαθέτει θέλγητρα και κουλτούρα παγκοσμίου εμβέλειας. Τέλος τονίστηκε ότι η Ελλάδα είναι σίγουρη ότι μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του σύγχρονου τουρίστα.
Εκπρόσωπος της Expedia από την έδρα της στη Ολλανδία, παρέστη στην εκδήλωση η δυναμική κυρία Paula de Kaijzer, Senior Director, Market Management, Μέση Ανατολή, Αφρική Ελλάδα & Τουρκία και η οποία δήλωσε ότι "Ελλάδα είναι ο αγαπημένος οικογενειακός της προορισμός" και ότι μαγεύεται όταν διαμένοντας την Αθήνα και από την αίθουσα πρωινών του ξενοδοχείου απολαμβάνει την Ακρόπολη" Στη συνέχεια αναφέρθηκε στα επιτεύγματα και τις δυνατότητες του συστήματος της Expedia.
Ο κύριος Νίκος Σιγλίδης, marketing manager της Expedia Ελλάδος, παρουσίασε τα αποτελέσματα της πλατφόρμας στην Ελλάδα, την αύξηση των κρατήσεων της και του τζίρου της κατά το 2106 πάνω από 20% και άλλα στατιστικά δεδομένα όπως τον υπερ τετραπλασιασμό των διανυκτερεύσεων στην Αττική, την αύξηση των κρατήσεων κατά 32% τους μήνες χαμηλής ζήτησης.. κατά +34% last minute, υπογράμμισε τις νέες τάσεις των αυθόρμητων city brakes, των επαγγελματικών ταξιδίων, τις αυξήσεις πακέτου 22% κατά το χειμώνα, και πλέον, η μέση διάρκεια παραμονής στους μήνες χαμηλής κίνησης ξεπερνά τις 4 διανυκτερεύσεις. Οι κρατήσεις πλέον από κινητά και τάμπλετ παρουσίασαν αύξηση κατά 20% από το 2015, οι κρατήσεις αυξήθηκαν από τις ΗΠΑ 50% και νέες αγορές αναδεικνύονται , Σκανδιναβία, Γαλλία, Αυστραλία, καθώς και οι αγορές ισραήλ, Βελγίου, Ελβετίας και Ελλάδος (εσωτερική αγορά) πάνε αυξητικά.
Το 2017 εμφανίζεται αυξητικότητα κατά 42% με χώρες προέλευσης Βραζιλία (+117%), Ολλανδία Γαλλία (+49%) και άλλες.
Η κ.Παναγιώτα Ρεκουντίνη, Market Associate, παρουσίασε τα λειτουργικά εργαλεία του θεσμού, και τις νέες δυνατότητες αυτών όπως αναγνώρισης προσώπων, χαμόγελου, βλέματος, χαρακτηριστικών του ηλεκτρομυογραφικού συστήματος, τις βελτιώσεις του (11.000) μέσα στο 2016, τη σημασία του συστήματος των προσφορών κλπ. Επίσης τόνσε τη σημασία που παίζουν οι πρόσθετες παροχές και προσφορές από τη πλευρά των καταλυμάτων. Τα εργαλεία του δίνουν νέες δυνατότητες αύξησης εισοδήματος (Revenue Management), παρακολούθησης της ζήτησης της αγορά, συγκριτικών στοιχείων, ανταγωνισμού (παρακολούθηση του ανταγωνισμού, 20 μονάδες ταυτόχρονα) και έγκαιρο καθορισμό της τιμολογιακής πολιτικής. Προέτρεψε τους χρήστε να μελετήσουν τα εργαλεία, οδηγός με 4 βήματα. Έδωσε έμφαση στις δυνατότητες του digital marketing που οι χρήστες είναι δυνατόν να κάνουν και να βελτιώσουν  τις πρακτικές τους στη διαφήμιση, το κόστος, το traveland marketing κλπ.
Τέλος απενεμήθησαν βραβεία καλλιτέρων αποδόσεων, ποιότητα, πακέτου, κρατήσεων κλπ σε διάφορα ξενοδοχεία και στελέχη του ξενοδοχειακού κόσμου των Αθηνών και της Ελλάδος. Επίσης πραγματοποιήθηκε κλήρωση με δώρα διανυκτερεύσεις στην Αθήνα και διάφορα μέρη του κόσμου.
Fan συνεργάτης του ξενοδοχείου ήλθε σε επαφή με στελέχη της Expedia -κ.Σιγλίδη, κα. Ρεκουντίνη, Lilian Κωστάκη και διάφορους νέους ξενοδόχους των Αθηνών.
Γενικά ήταν μια υπέροχη εκδήλωση, με καλό ορεκτικό κρασί welcome, μεζεδομπουκιές, λιχουδιές, καφέ,ποτά αναψυκτικά και πολλά και γλυκά χαμόγελα όπως αξίζουν και είναι το χαρακτηριστικό των ανθρώπων του τουρισμού, της ευγένειας και της καλή θέλησης.
Ευχαριστούμε τα μέγιστα τον κ.Σιγλίδη και την κα. Ρεκουντίνη γαι την ευγενική πρόσκλησή μας.
Album φωτογραφιών από την εκδήλωση εδώ.