Ο Δήμος Αθηναίων, η AEGEAN και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ένωσαν για τις δυνάμεις τους για την προώθηση της πόλης ως ιδανικό city break προορισμό για όλο το χρόνο.
Με όχημα το Athens Tourism Partnership και με κεντρικό μήνυμα το «Μαζί για την Αθήνα», ο δήμος Αθηναίων σε σύμπραξη με ιδιωτικές επιχειρήσεις έχουν στόχο την ανάδειξη της αυθεντικής εμπειρίας της Αθήνας και τη σταδιακή της καθιέρωση ως κορυφαίο city break προορισμό στη νότια Ευρώπη. Το Athens Tourism Partnership θα διευρυνθεί και με άλλους φορείς, ιδρύματα και εταιρείες που σχετίζονται με την τουριστική ανάπτυξη της πόλης. Η Αθήνα γίνεται πόλος έλξης νέων καλλιτεχνών και δημιουργών από το εξωτερικό Παράλληλα, μεγάλοι διεθνείς ξενοδοχειακοί όμιλοι επιλέγουν την πόλη μας για τη λειτουργία νέων σύγχρονων, ξενοδοχειακών μονάδων συμβάλλοντας στην τόνωση της τοπικής οικονομίας και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι η Αθήνα βρίσκεται σε μια «τουριστική άνοιξη».
Ο Αντιπρόεδρος της AEGEAN, κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, τονίζει: «Μαζί με την ανάπτυξη της πόλης, των ξενοδοχείων, της ακτογραμμής η οποία σταδιακά αναπτύσσεται, τις γαστρονομικές επιλογές και τις διάφορες βελτιώσεις οι οποίες συντελούνται, πραγματικά πιστεύουμε ότι η Αθήνα γίνεται ένας πολύ ανταγωνιστικός διεθνής προορισμός όλο το χρόνο". Επίσης η Αθήνα κερδίζει το δικαίωμά της να είναι πλέον πόλη- προορισμός . Η AEGEAN έχει αυξήσει τις συνδέσεις από 41 χώρες και 80 αεροδρόμια. Ο Δήμος Αθήνας και η AEGEAN, δίνουν από κοινού την μάχη για να ενδυναμώσουν την παρουσία και τη θέση της πόλης στη διεθνή τουριστική αγορά όλη τη διάρκεια του χρόνου. Η μεγάλη καμπάνια «One City, Never Ending Stories», που παρουσιάστηκε στο Βερολίνο και αναδεικνύει την ποικιλία των επιλογών που προσφέρει η πόλη καλεί τους επισκέπτες της να δημιουργήσουν τις δικές τους ιστορίες.. Η καμπάνια συνεχίζεται με νέο τίτλο «Άνοιξη στην Αθήνα» από την 1η Μαρτίου 2018 και εστιάζει κυρίως, στη γερμανική αγορά..
Το Ξενοδοχείο Nestorion απέχει μόλις 5 χιλιόμετρα από το κέντρο της πόλης των Αθηνών και του Πειραιά, κεντρικό λιμάνι και ενδείκνυται για city break. Το φανερώνουν άλλωστε τα δεκάδες σχόλια ικανοποίησης των πελατών του.Διαθέτει δε το know how και το πληροφοριακό υλικό σε προφορικό, γραπτό και digital λόγο. Θα υποστηρίξει την προσπάθεια του Δήμου Αθηναίων και των φορέων με ειδική αρθρογραφία, φωτογραφίες, μακέτες και ό,τι άλλο περνά από το χέρι του. Από αυτό δε το βήμα καλεί και τις όμορες τοπικές αρχές των δήμων Παλαιού Φαλήρου, Καλλιθεαςκαι Νέας Σμύρνης να αναπτύξουν κάθε παρόμοια πρωτοβουλία συνεργασίας με το Δήμο των Αθηνών προς αυτήν την κατεύθυνση.